دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کتاب «زن در گفتمان انقلاب اسلامی» بین زائران اربعین توزیع شد

آذربایجان‌غربی - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از توزیع کتاب سه زبانه «زن در گفتمان انقلاب اسلامی» در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: این کتاب‌ها با محتوای تبیین جایگاه زن از دیدگاه امامین انقلاب منتشر شده است.

رقیه موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، از چاپ و نشر کتاب «زن در گفتمان انقلاب اسلامی» توسط سازمان بسیج جامعه زنان کشور خبر داد و گفت: این کتاب توسط انتشارات فرشتگان به نویسندگی نفیسه سادات قادری تالیف شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: این کتاب در راستای تبیین نگرش و اندیشه های امامین انقلاب اسلامی در خصوص نقش و جایگاه والای زنان به دو زبان عربی و انگلیسی چاپ شده است.

وی ادامه داد: نقش زنان در پیشرفت و توسعه اجتماعی به خصوص در فرآیند انقلاب اسلامی و موج عظیم بیداری اسلامی حضور آنان در عرصه‌های مختلف غیر قابل انکار است که باید در جامعه به درستی تبیین شود.

موسویان گفت: همچنین در برهه کنونی برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم است به نقش محوری و اساسی بانوان توجه شود.

کتاب «زن در گفتمان انقلاب اسلامی» بین زائران اربعین توزیع شد

به گزارش ایبنا؛ رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی رقیه موسویان به همراه نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و هیئت همراه از نحوه خدمات‌دهی گروه‌های جهادی خواهران در موکب‌های اربعین حسینی ارومیه بازدید کرد.

همچنین رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی امروز با حضور هیئت همراه از موکب رهروان حضرت زینب کبری (س) روستای گوگ تپه و موکب شهدای حرم بخش انزل بازدید کرده و در جریان نحوه خدمات دهی به زائران پیاده روی اربعین حسینی قرار گرفت و با مسئولان موکب ها به صورت چهره به چهره دیدار و عرض خداقوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها