چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
ایستگاه خدمات فرهنگی ویژه کودکان برای مراسم پیاده روی اربعین در اراک برپا شد

مرکزی – مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از برپایی یک ایستگاه با خدمات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در مراسم ویژه جاماندگان اربعین در اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دراراک، احسان منصوری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مرکزی در اراک گفت: این کانون برای شرکت‌کنندگان در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از اراک به سمت امامزاده محمدعابد (ع) یک ایستگاه با خدمات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان برپا می‌کند.

وی افزود: تولیدات کودکان و نوجوانان عضو این کانون در استان مرکزی در موکب‌ها و یا در اختیار تماشاخانه سیار قرار گرفت تا به استان‌های مرزی ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ اثر دست‌ساز کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بین زائران اربعین حسینی در مرز مهران و خسروی توزیع شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه این دست سازها در ۴۵ مرکز ثابت و ۵ مرکز سیار طراحی و تهیه و تولید شده تا در اختیار سفیران اربعین قرار بگیرد افزود: هدف از اقدامات در حوزه اربعین آشنایی کودکان و نوجوانان با مفهوم محرم و فرهنگ ایثار و شهادت است.

منصوری از پویش «نذر آب» در اربعین به زائران خبر داد و گفت: کودکان عضو کانون پرورش فکری در شهرستان‌های اراک و فرمهین ۳۰ میلیون ریال به پویش نذر آب کمک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها