پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از موکب امام رضا(ع) در مهران بازدید کرد

ایلام- همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی(ع)، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هیئت همراه از موکب امام رضا(ع) شهرستان مهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع)، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی از موکب کتابخانه عمومی امام رضا شهرستان مهران به همراه جمعی از مدیران بازدید کردند.

همزمان با ورود دبیرکل و هیئت همراه، پس از تلاوت قرآن توسط عضو نوجوان کتابخانه امام رضا (ع)، گروه سرود این کتابخانه با اجرای قطعات نماز و حسین شهید به استقبال میهمانان رفتند.

پس از پایان این برنامه، بسته‌های فرهنگی مذهبی توسط مهدی رمضانی به اعضای گروه سرود اهدا شد.

در ادامه دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به بازدید از بخش کودک و برنامه‌های فرهنگی ترویجی ایام اربعین پرداخت و نظاره‌گر اجرای کاردستی به صورت ریسه محرمی، اجرا و ساخت دستمال اشک با شعار قتیل العبرات، ساخت پرچم در سه طرح یا حسین (ع)، یا زینب (س) و یا مهدی (عج) و پاکت آرزوها توسط زائران کودک بود و دقایقی را به گفت‌وگوی صمیمی با اعضای کودک گذراند.

در ادامه کارت‌های خادم الحسین (ع) موکب امام رضا (ع) به‌صورت نمادین از طرف سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به مهمانان اهدا شد.

همچنین مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دقایقی را به گفت‌وگو با رسانه‌های حاضر در برنامه پرداخت و در پایان لحظاتی پای صحبت کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های نشست.

در این بازدید بازی صفحه‌ای «طریق» که به تازگی توسط نهاد تولید شده به این موکب اهدا شد. این بازی ویژه گروه سنی ۸ سال به بالاست و یک بازی تاریخی و کتاب‌محور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها