شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
انتشار یک کتاب عکاسی در شیراز

فارس - کتاب «واژگان عکاسی» تالیف محمود معصومی در نشر «سیه» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، کتاب واژگان عکاسی تالیف محمود معصومی، در قطع پالتویی و در مرداد ماه ۱۴۰۳ با همکاری نشر سیه به چاپ رسید.
در این اثر که به صورت تخصصی به واژگان عکاسی پرداخته شده است، اصطلاحات فارسی به انگلیسی و بالعکس در هفت بخش تدوین شده که شامل موضوعات زیر است.
اصطلاحات نور و نورپردازی، اصطلاحات رنگی، برسی اجزای داخلی و خارجی دوربین، اصطلاحات لنز ها، اصطلاحات منوی دوربین های کنون نیکون و سونی، اصطلاحات سبک‌ها ژانرها و تکنیک‌ها و در آخر اصطلاحات کادر بندی و ترکیب بندی؛ همچنین در این کتاب به برسی کامل و دقیق منوی دوربین های عکاسی پرداخته شده است.
کتاب واژگان عکاسی نوشته محمود معصومی، لغت نامه مناسبی برای یادگیری در همه سطوح نظیر هنرستان، دانشگاه و عکاسان آزاد است.
در کارنامه هنری محمود معصومی که دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، کارشناسی عکاسی دانشگاه خبر و کاردانی هنرهای تجسمی خبر است دو عنوان کتاب نمایشنامه با نام‌های پوچ و بازی از انتشارات سیه قرار دارد. او مدیر گروه رشته عکاسی و مدرس موسسه آموزش عالی هنر شیراز است.
از این مولف و مدرس عکاسی پیشتر کتاب مبانی و اصول نور و نورپردازی برای دانشجویان عکاسی و ارتباط تصویری و تئاتر توسط نشر یادشده منتشر شد.
به گزارش ایبنا؛ نوبت اول کتاب واژگان عکاسی در شهریور ۱۴۰۳ در ۸۴ صفحه و ۲۰۰ نسخه به چاپ رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها