شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
کتاب «دوباره فکر کن» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «دوباره فکر کن» نوشته آدام گرانت نشر نوین در ویژه‌برنامه «باشگاه کتابخوانی ایروانی» در فرهنگخانه ایروانی فرهنگسرای عترت نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا نشست نقد و بررسی کتاب «دوباره فکر کن» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دوشنبه (۵ شهریور) با حضور کارشناسان فرشته میرسیاقی و غفاری و اعضای باشگاه کتابخوانی ایروانی و علاقه‌مندان به حوزه کتاب در ویژه‌برنامه این برنامه در فرهنگخانه ایروانی برگزار می‌شود.


در این کتاب نویسنده آدام گرانت «دوباره فکر کن» برای بررسی این موضوع که چگونه می‌توانیم نسبت به نظرهای مخالف و تغییر باز باشیم، از تحقیقات علمی و داستان‌های واقع استفاده می‌کند. بسیاری از افراد به دلیل دشوار و ناراحت‌کننده بودن تغییر باور، بر روی باورهای غلط خود پافشاری می‌کنند. او مثال‌ها و تجربه‌هایی واقعی از زندگی افرادی را ارائه می‌دهد که توانسته‌اند بازنگری و تغییر عقیده داشته باشند.


آدام گرانت در این کتاب هنر انتقادی دوباره فکر کردن و بازاندیشی را بررسی می‌کند. این هنر باعث می‌شود نظرات خود را زیر سوال ببرید و ذهن دیگران را باز کنید تا در کار و زندگی خود موفق‌تر باشید.


او همچنین به بررسی نقش همدلی و گوش دادن فعال در تغییر دیدگاه‌ها می‌پردازد و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانیم با استفاده از این مهارت‌ها، روابط بهتری برقرار کنیم و دیدگاه‌های جدیدی را بپذیریم. گرانت در نهایت با ارائه راهکارهایی عملی، به ما کمک می‌کند تا به یادگیرندگان مادام‌العمر تبدیل شویم و همیشه آماده تغییر و رشد باشیم.


این‌برنامه دوشنبه پنج شهریور ساعت ۱۰ در میدان محمدیه.خیابان مولوی غربی. کوچه قفلسازان.کوچه حاج حسن. بن بست اول. فرهنگخانه ایروانی میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها