شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
نمایشگاه «زنگ مهر» برگزار می‌شود

«زنگ مهر» نمایشگاه فروش کتاب و محصولات نوشت افزار و محصولات فرهنگی، آموزشی، کمک‌آموزشی و اسباب‌بازی با حمایت انجمن ناشران آموزشی و اعضای انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان برگزار می‌شود.

امین آصفی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری نمایشگاه «زنگ مهر»، گفت: این نمایشگاه، نخستین‌بار با هدف تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و معرفی محصولات باکیفیت و استاندارد کتاب و نوشت‌افزار ایرانی و اسباب‌بازی با حمایت انجمن ناشران آموزشی و اعضای انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور برپا خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر اهداف این نمایشگاه افزود: نمایش محصولات دانش‌بنیان و خلاقانه صنعت نوشت‌افزار با رویکرد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده به‌خصوص کودکان و خانواده همچنین تجمیع تمام برندهای مطرح و استاندارد برای خانواده‌ها در یک فضای مناسب ازجمله اهداف این رویداد است.

آصفی درباره حامیان این نمایشگاه گفت: اتحادیه‌های صنفی اتاق اصناف و انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور از حامیان این رویداد هستند، ویژگی‌های متمایز این رویداد به نفع تولیدکننده و خریداران این محصولات است.

به‌گفته وی، بخش نوشت‌افزار این نمایشگاه با حضور مجری و چهره‌های محبوب کودکان و نوجوانان در سالنی به وسعت ۲ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

آصفی با اشاره به فروش کتاب در این رویداد، عنوان کرد: با حمایت انجمن ناشران آموزشی در سالن ۳ هزار متری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فضایی برای کتاب‌های ناشران آموزشی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: استقبال از این نمایشگاه و وجود مرز مشترک محصولات فرهنگی مخصوصاً کتاب، می‌تواند به‌عنوان یک رویداد بزرگ و اثرگذار در سطح کشور مطرح شود و هم‌افزایی قابل توجهی ایجاد کند، این موضوع موجب پویایی هرچه بیشتر و ارتباط نزدیک‌تر مخاطبان با ناشران و تولیدکنندگان خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ «زنگ مهر» نمایشگاه فروش کتاب و محصولات نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی، آموزشی، کمک‌آموزشی و اسباب‌بازی در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان از ۲۰ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ برگزار می‌شود و ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های انجمن ناشران آموزشی تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها