یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
در «محله بی‌نام و نشان»همه داستان‌ها شوخی است!

«محله بی‌نام و نشان»روایتگر داستان‌هایی شوخ طبعانه است که به ظاهر هیچ ربطی به هم ندارند اما در ادامه با نخی نامرئی راه خود را به یکدیگر باز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «محله بی‌نام و نشان» مجموعه ای از ۷ داستان کوتاه به قلم داود احمدی بلوطکی است که توسط انتشارات تیرگان راهی بازار کتاب شده است.

نویسنده کتاب درباره این مجموعه می‌نویسد: «کتاب «محله بی‌نام و نشان، مجموعه‌ای است از ۷ داستان کوتاه که ظاهراً هیچ ربطی به‌هم ندارند. مجموعه‌ای که هر کدام از اپیزودهایش، به یک موضوع قابل توجه از مسائل این محله می‌پردازد. داستان‌ها به‌صورت نامتوازن روی کاغذ آمده‌اند و در ظاهر ربطی به‌هم ندارند، اما با کمی دقت متوجه خواهیم شد که همانند یک خانوادۀ منسجم، راه خود را به دل یکدیگر باز می‌کنند و بخش‌های به‌ظاهر نامفهوم یکدیگر را توضیح می‌دهند. کتاب با زبانی محاوره به نگارش درآمده است و از زاویه دید دانای کل روایت می‌شود. در «محله بی‌نام و نشان» می‌توان بازتاب مسائل اجتماعی و واقعیت‌های روزمره جامعه را، در قاب فرهنگ عامه و شکل انتزاعی و تمثیلی از جامعه‌ای با نام محله بی‌نام و نشان به وضوح دید. لحن همه داستان‌ها، به شوخی آغشته است و با تأثیر از «رئالیسم جادویی» به نگارش درآمده است، با داستان‌هایی ظاهراً بی‌ربط که با نخی نامرئی و آغشته به جریان سیال ذهن، راه خود را به یکدیگر باز می‌کنند و در عین‌حال، حرف‌های جداگانه‌ای هم دارند.»


نشر تیرگان، کتاب «محله بی‌نام و نشان» به قلم داوود احمدی بلوطکی را، در ۵۲ صفحه و با قیمت ۶۰ هزار تومان چاپ و روانه بازار کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب، به پایگاه اینترنتی www.tirganpub.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها