چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی دفاع مقدس برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری سومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت اسلامی خبر داد.

عباس مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، با اشاره به به سومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی بیان کرد: این جشنواره محورهای نقش روحانیت امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه، جماعت و علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه آخرین مهلت زمان ارسال آثار به جشنواره پانزدهم دیماه ۱۴۰۳ است، عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در بخش‌های تالیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم نامه، چند رسانه ای، فیلم و عکس و رسانه و تیترهای خبری به این فراخوان ارسال کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از نشانی و شماره تماس این فراخوان خبرداد: شرکت‌کنندگان این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه استانی به نشانی سمنان، میدان استاندارد، بلوار دفاع مقدس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان مراجعه کنند یا در پیامرسان ایتا به شماره ۰۹۳۵۸۸۰۵۱۸۲ پیام دهند.

مطهری با بیان اینکه این جشنواره در سطح ملی برگزار می شود، تشریح کرد: مرکز این جشنواره در استان تهران است افراد می توانند با مراجعه به نشانی: تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان شهید جواد سرافزاز، خیابان شهید افشین حق پرست، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سئوالات خود را بپرسند

وی از شماره تلفن و شماره مجازی این موسسه در پیامرسان ایتا خبر داد: شماره تماس های ا ۰۲۱۸۸۵۲۸۹۰۴و۰۲۱۸۸۷۵۶۰۵۶ و شماره مجازی پیامرسان ایتا ۰۹۳۵۸۸۰۵۱۸۲ پاسخگوی دواطلبان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها