شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
مجموعه شعر شاعران سیستان و بلوچستان منتشر می‌شود

سیستان و بلوچستان- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه شعر شاعران این استان بویژه شاعران انجمن‌های شعر و ادب در تیراژ بالا چاپ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زاهدان، داود صیاد در آیین «شب شعر جوان» که در فرهنگ سرای جوان زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: رخدادهای مبارکی در مجموعه فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان بویژه در حوزه ادبیات در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه انجمن شعر و ادب زاهدان با توجه به آثار موجود شرایط رو به رشدی داشته است، افزود: جان کلام و محتوای شعر شاعران جوان نشان می‌دهد که انجمن شعر و ادب زاهدان مسیر درستی را طی می‌کند که جا دارد از دست اندرکاران و شاعران قدردانی کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با موافقت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه شعر آثار شاعران این استان بویژه شاعران انجمن‌های شعر و ادب در تیراژ بالایی چاپ می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموعه شعری که در آینده چاپ می‌شود، جریان امروز شعر سیستان و بلوچستان را نمایندگی خواهد کرد.

صیاد خاطرنشان کرد: برنامه داریم شعر شاعران جوان را با حساسیت بیشتری پیگیری کنیم و به صورت فصلی، شاعر جوانی که بیشترین رشد در آثار وی دیده می شود را مورد توجه و تقدیر قرار دهیم.

وی گفت: با توجه به این مهم از شاعران پیشکسوت و ارجمندمان خواسته‌ایم تا نظاره‌گر نتیجه انتقال تجارب خود در انجمن‌های ادبی باشند، همچنین غالب شعرخوانی‌ها به شاعران جوان و نو قلم اختصاص یافته است.

در این آیین از استاد و شاعر پیشکسوت و رئیس سابق انجمن شعر زاهدان و آرزو صیادی سالار شاعر جوان فصل که آثارش رشد محسوسی داشته قدر دانی شد.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه رئیس انجمن شعر و ادب زاهدان و جمعی از پیشکسوتان شعر و ادب از شاعران تقدیر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط