شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
جشنواره فرهنگی و هنری «رزم دیدنی» برگزار می‌شود

لرستان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «رزم دیدنی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

یوسف نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دلفان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری انجمن شعروادب و حمایت قرارگاه فرهنگی شهید آوینی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس جشنواره فرهنگی و هنری «رزم دیدنی» را برگزار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش شعر و طراحی برگزار خواهد شد، افزود: بخش شعر جشنواره در قالب‌های نیمائی (سپید) و کلاسیک و بخش طراحی در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

نوری‌زاده با اشاره به موضوعات ارسال آثار به این جشنواره گفت: ایثار و شهادت، پایداری و مقاومت، جبهه و جنگ، زنان رزمنده، عفاف و حجاب، شجاعت و رشادت از جمله موضوعاتی هستند که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با این موضوعات به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره «رزم دیدنی» تا سوم مهرماه است، افزود: شاعران علاقه‌مند می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۰۷۳۶۶۷۱۹ به آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان با بیان اینکه در بخش طراحی نیز علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس، لرستان، شهرستان دلفان، خیابان ساحلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند، افزود: از برگزیدگان جشنواره طی مراسمی با اهدا جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها