شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
عادت مطالعه باید در دل‌ها و اندیشه‌ها همگانی شود

هرمزگان - فرماندار بشاگرد گفت: عادت مطالعه باید در دل‌ها و اندیشه‌ها همگانی شود و شور و شوق به کتابخوانی در جامعه استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، یعقوب دادعلی‌زاده، در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشاگرد اظهار کرد: شهرستان بشاگرد با چهار کتابخانه عمومی نهادی در روستاها، برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های کتابخوانی ویژه‌ای برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: نه تنها در کتابخانه‌ها بلکه در سایر ادارات و ارگان‌ها نیز فعالیت‌های کتابخوانی وجود دارد زیرا مردم بشاگرد از دیرباز به امر مطالعه و کتابخوانی اهمیت می‌دهند.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی بشاگرد بیان کرد: یکی از بزرگترین ویژگی‌های شهرستان بشاگرد، داشتن دانش‌آموزانی نخبه و با استعداد در زمینه کتاب و کتابخوانی است که با همکاری آموزش و پرورش شهرستان توانسته‌اند در روند برگزاری جشنواره رضوی موفقیت‌های خوبی بدست آورند.

دادعلی‌زاده در ادامه ضمن مهم دانستن جشنواره کتابخوانی رضوی در اشاعه و گسترش سیره معصومین سلام الله علیها افزود: با توجه به گسترش بخش‌های مختلف جشنواره می‌طلبد که تمامی نهادهای فرهنگی و ادارات در بخش‌های خاص جشنواره به عنوان سفیران و خادمیاران خدمت ورود نمایند تا شاهد مشارکت حداکثری در این جشنواره باشیم.

علی اعتمادی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشاگرد نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان بشاگرد، همفکری اعضای انجمن در خصوص برگزاری هر چه بهتر و پربارتر سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان را خواستار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها