یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
توصیه‌های آیت‌الله خامنه‌ای به طلاب تجدید چاپ شد

کتاب «بدان، ایّدَکَ‌الله» که حاوی بیانات و توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اهمیّت توجّه طلّاب علوم دینی به وظایف و تکالیف فردی و اجتماعی در عصر انقلاب اسلامی است تجدید چاپ شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «بدان، ایّدَکَ‌الله»؛ نصایح رهبر انقلاب اسلامی به طلّاب، از سوی انتشارات انقلاب اسلامی تجدید چاپ شد.
این کتاب حاوی بیانات و توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اهمیّت توجّه طلّاب علوم دینی به وظایف و تکالیف فردی و اجتماعی در عصر انقلاب اسلامی است.

سخنان رهبر انقلاب در این کتاب در سه فصل با عناوین «کلیات»، «شئون و وظایف طلبگی» و «تکالیف سنگین علما» گردآوری شده و شامل موضوعاتی چون «طلبه در تراز انقلاب اسلامی»، «مسئولیت‌های عمده‌ی یک روحانی»، «لزوم مقدّم داشتن درس بر فعالیت‌های هنری»، «اهمّیّت فقاهت»، «اهمّیّت یادگیری فلسفه»، «تکلیف جامعه‌ی روحانیّت»، «ضرورت و هدف از تبلیغ» و …است.

توصیه‌های آیت‌الله خامنه‌ای به طلاب تجدید چاپ شد


چاپ نخست این کتاب در زمستان ۱۳۹۵ به زیور طبع آراسته شده و در حال حاضر چاپ پانزدهم آن با شمارگان ۲ هزار نسخه و ۱۵۴ صفحه روانه‌ی بازار نشر شده است.
مخاطبان می‌توانند این کتاب را از کتابفروشی‌های سراسر کشور یا پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir تهیّه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها