سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
جشنواره استانی شعر «ازناو» فراخوان داد

خلخال- جشنواره استانی شعر ازناو در دو بخش فارسی و ترکی در موضوعات مختلف دینی و اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، دبیرخانه جشنواره شعر ازناو با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال در فراخوان خود اعلام کرد: این جشنواره شهر در موضوعات سبک زندگی اسلامی، نماز، عفاف حجاب، جوانی جمعیت، امر به معروف و نهی از منکر، کاهش آسیب های اجتماعی، الگو دهی جوانان، کودکان غزه و شعر مقاومت، تحکیم خانواده، ازدواج و آزاد اثر می پذیرد.

در ادامه این فراخوان آمده است: این جشنواره محدودیت سنی ندارد و علاقمندان می توانند اشعار خود را (حداکثر ٣ اثر) در بخش های مختلف، با ذکر نام و نام خانوادگی، نام شهر، شماره تماس و کدپستی، در پیام رسان های اجتماعی به شماره ۰۹۰۳۰۵۱۰۹۱۴ به نام محمدرضا شیرعلی زاده در قالب فایل word ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار ٢۵ مهر ماه سال ۱۴۰۳ و زمان اعلام اسامی برگزیدگان١ آبان ١۴٠٣ همزمان با روز فرهنگ عمومی است و مراسم اختتامیه جشنواره ١۴ آبان ١۴٠٣ برگزار خواهد شد و شاعران برگزیده آثار منتخب خود را در این مراسم قرائت می کنند.

جوایز بخش ترکی؛ نفر اول ٣ میلیون تومان، نفر دوم ٢ میلیون تومان، نفر سوم ١ میلیون تومان و جوایز بخش فارسی؛ نفر اول ٣ میلیون تومان، نفر دوم ٢ میلیون تومان، نفر سوم ١ میلیون تومان، تعیین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها