پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
۳ مجموعه شعر در شاهرود رونمایی شد

سمنان- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان سمنان از رونمایی سه مجموعه شعر در خانه تاریخی عطاردی‌ها شهرستان شاهرود خبرداد.

محمد اصغرزاده چوبدار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شاهرود، با اشاره به رونمایی سه مجموعه شعر در خانه تاریخی عطاردی‌های شهرستان شاهرود، بیان کرد: این مراسم چهارشنبه شب با حضور علاقه‌مندان به ادبیات و هنر برگزار شد.

وی افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود، این مراسم رونمایی را به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی در شب شعر قول و غزل با حضور هنرمندان و شاعران شاهرودی برگزار کرد.

رئیس حوزه هنری استان سمنان با اعلام اینکه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان آثار اول تا سوم جشنواره شعر و داستان شاهوار به چاپ رساند و در ویژه برنامه قول و غزل رونمایی کرد، گفت: «لقمه میخ» اثر علیرضا دهقانیان، «لذت درد» اثر محمدرضا عرب یارمحمدی و «در عبور» اثر آرزو بسطامی به ترتیب آثار اول تا سوم جشنواره شعر و داستان شاهوار انتخاب شدند.

اصغر زاده عنوان کرد: این برنامه که با موضوع شعرخوانی آزاد شاعران برجسته شهر شاهرود برگزار شد ده شاعر برتر شهرستان در شب شعر قول و غزل شعر خواندند و از نورالله عجم نوروزی شاعر پیشکسوت شاهرودی به پاس یک عمر خدمت به عرصه شعر و ادب و پارسی تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها