چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
سمنان میزبان ۲ رویداد فرهنگی هنری بین‌المللی و منطقه‌ای خواهد بود

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری دو رویداد با عنوان سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع) و نیز هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر توان‌خواهان در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، فرشید فلاح عصر سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به اجرای چندین رویداد و همایش فرهنگی و هنری در دو شهرستان سمنان و دامغان در هفته جاری بیان کرد: برگزاری همایش خوشنویسان سمنان با عنوان یادگار دوست و نکوداشت استاد ابوالخیریان همراه با برپایی نمایشگاه، افتتاح و برگزاری نمایشگاه نقاشی بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر را به مجتمع فرهنگی هنری کومش جذب کرده است.

وی با بیان اینکه همایش بزرگداشت روز حافظ در سمنان و سومین جشن مهر سینمای ایران استان سمنان در دامغان برگزار شده است، از اجرای دو رویداد هنری و فرهنگی بین‌المللی و منطقه‌ای در سمنان خبر داد و گفت: در ادامه سال نیز سومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع) و نیز هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر توان‌خواهان در سمنان برگزار خواهد شد که از رویدادهای مهم فرهنگی و هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به اجرای طرح طراوت اشاره و عنوان کرد: با هدف توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در استان سمنان توسط سپاه پاسداران و همکاری سایر اعضای کارگروه مربوطه، این طرح با قوت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در استان سمنان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در سخنانی خواستار ورود فرهنگیان و هنرمندان به عرصه دفاع از مردم مظلوم لبنان و غزه شد و گفت: آثار هنری فاخری در زمینه حمایت از جبهه مقاومت در استان تولید شده که جای تقدیر دارد و البته باید بیشتر شود.

به گزارش ایبنا، یکصد و هفدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها