چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
«ماجرا بوک»؛ مرکز جدید مبادله کتاب افتتاح می‌شود

مدیرعامل یونی‌بوک، از افتتاح مرکز مبادله کتاب «ماجرا بوک» در منطقه میرداماد با بخش‌های کافه کتاب، فضای کار و مطالعه خبر داد.

مهراب حسین‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام خبر افتتاح شعبه «ماجرا بوک» اظهار کرد: مرکز مبادله کتاب «ماجرا بوک» یک مرکز در فضایی حدود ۴ هزار متر مربعی برای مبادله و فروش کتاب‌های دست دوم است. این مرکز شامل فضای مطالعه، فضای کار و کافه کتاب است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر، امکان فروش آنلاین کتاب در پایگاه «ماجرا بوک» وجود ندارد، اظهار کرد: مخاطبان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://book.majara.io/از فهرست کتاب‌های این مرکز مطلع شوند و کتاب‌های خود را تلفنی یا حضوری خریداری کنند. مخاطبان می‌توانند کتاب مورد نظر خود را از طریق پایگاه اینترنتی «یونی بوک» ؛ آنلاین نیز خریداری کنند؛ زیرا بخشی به نام «ماجرا بوک» در پایگاه «یونی بوک» وجود دارد.

مدیرعامل یونی بوک با اشاره به اینکه «مرکز مبادله کتاب ماجرا بوک» از هفت گذشته برای عموم قابل استفاده است، اظهار کرد: این مرکز قرار است احتمالاً ۱۴ مهرماه با حضور نویسندگان و فعالان فرهنگی افتتاح می‌شود. این مرکز برای مخاطبان خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در صورت خرید کتاب، تا دو هفته آینده می‌توانند از قهوه رایگان کافه، مرکز مبادله کتاب استفاده کنند. این مرکز در خیابان میرداماد میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان ابن‌سینا قرار دارد.

حسین‌زهی با بیان اینکه مراجعان می‌توانند از طریق اعتبار خرید کتابِ فروخته شده در «مرکز مبادله کتاب ماجرا بوک» به خرید کتاب اقدام کنند یا اگر کتابی برای فروش نداشتند، مستقل با پرداخت قیمت کتاب آن را خریداری کنند، گفت: کتاب‌ها در این مرکز، ابتدا با قیمت فروشنده عرضه می‌شود. قیمت آثار در سه‌ماه نخست در این مرکز به‌مناسبت افتتاحیه، بدون تخفیف است. بعد از ۲۲ روز این کتاب‌ها تا ۳۰ درصد و بعد از ۴۵ روز، ۵۰ درصد و بعد از ۸ هفته، ۷۰ درصد کاهش قیمت به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه حدود ۲ هزار جلد کتاب اکنون در «مرکز مبادله کتاب ماجرا بوک» وجود دارد، اظهار کرد: ظرفیت این مرکز در فاز نخست ۴ هزار جلد کتاب است و مقرر شده در ۶ ماه ابتدایی کتاب‌های این مرکز به ۱۰ هزار جلد کتاب و در ۶ ماه دوم با استقبال مخاطبان، به ظرفیت ۳۰ تا ۵۰ هزار جلد برسد. در این مرکز ۲۴ دسته‌بندی کتاب وجود دارد و برای ارسال کتاب‌های بالای ۵۰ جلد از سوی متقاضیان، سرویس رایگان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل «مرکز مبادله کتاب ماجرا بوک» درباره موضوعات عرضه شده در این مرکز عنوان کرد: داستان خارجی، ادبیات کلاسیک و ایرانی، رواشناسی موفقیت، تاریخ و جغرافیا، علوم سیاسی و اجتماعی، شعر معاصر، هنر، حقوق و فلسفه، کمک‌درسی و کنکوری و مدیریت عمومی، دانشگاهی، مذهبی، کودک و نوجوان و زبان خارجی بخشی از دسته‌بندی کتاب‌ها در این مرکز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها