چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
۱۰ کتاب در شورای شهر شاهرود رونمایی شد

شاهرود - رئیس شورای شهر شاهرود از برگزاری مراسم رونمایی از 10 عنوان کتاب در صحن شورای شهر خبر داد و گفت: از شش نویسنده این عناوین کتاب‌ها قدردانی شد.

محمد رضا یونسیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شاهرود، از رونمایی ۱۰ عنوان کتاب در شورای شهر شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این مراسم امروز در صحن علنی شورای شهر و با حضور نویسندگان این کتاب ها و اعضای شورای شهر شاهرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم از شش نویسنده این ۱۰ عنوان کتاب، قدردانی شد، افزود: کتاب کودک «قان قان سواری» و کتاب «آغاگل» از مرتضی عرب حجی نویسنده شاهرودی در زمره این کتاب ها بود.

رئیس شورای شهر شاهرود با بیان اینکه کتاب «طعنه‌هایی با طعم آگاهی» از محمدحسن امینی‌مقدم دیگر کتابی بود که امروز رونمایی شد، ابراز کرد: «دامن‌های دنباله‌دار» از علی‌اکبر خواجه‌مظفری کتاب «در قلعه» از مهدی بانی دیگر کتاب هایی بود که امروز رونمایی شدند.

یونسیان از رونمایی کتاب «آسمان چشم او» و «سال باغبان شعر ۱۱» نوشته الهه بنار خبر داد و گفت: کتاب «کاش یکی با من بازی کند» «گرانبهاترین گنج ارزش‌های معنوی خانواده» و «پیت قورباغه مغرور» از اکرم عرب، نیز در این مراسم رونمایی شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم از نویسندگان کتاب های بومی شهرستان شاهرود که آثارشان امروز رونمایی شد، قدردانی به عمل آمد، گفت: رونمایی و معرفی کتاب یکی از اقدامات شورای شهر شاهرود در دوره جاری است که به نوعی تلاش می شود به نویسندگان بومی شهرستان انگیزه داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها