چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
عملیات «وعده صادق  ۲» اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

آذربایجان غربی - استاد دانشگاه ارومیه گفت: عملیات «وعده صادق ۲» اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و همه راه‌ها را برای پاسخگویی دشمن بست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، فخرعلی قلی‌زاده، عصر چهارشنبه، در تجمع هنرمندان ارومیه‌ای که با عنوان علمداران مقاومت برگزار شد، گفت: عملیات وعده صادق ۲ انتقام سختی بود و همه راه‌ها را برای پاسخگویی دشمن بست.

وی افزود: دراین عملیات با وجود اینکه به گفته کارشناسان ۹۰ درصد موشک‌های نقطه زن به هدف اصابت کرده‌اند اما هیچ آسیبی به مردم عادی و بی‌گناه وارد نشده است.

قلی‌زاده ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز با افتخار به اسراییل اعلام می‌کند که ما مردم و مراکز اقتصادی را هدف قرار ندادیم بلکه هدف ما مراکز اطلاعاتی و عملیاتی بود که از آن مراکز برای ترور فرماندهان ما عمل کردند.

استاد دانشگاه آذربایجان‌غربی ادامه داد: این اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و این عملیات دل انسان‌هایی که از ظلم رژیم صهیونیستی و از ترور سرداران و فرماندهان کشورمان و جبهه مقاومت رنج می‌کشیدند را شاد کرد.

وی افزود: باوجود اینکه سه نیروی مسلح در کشور وجودد دارد اما امروز افتخار می‌کنیم سپاه در بیانیه خود صراحتاً اعلام کرد که عملیات وعده صادق با همراهی ارتش صورت گرفته است.

به گزارش ایبنا؛ شعرخوانی، امضا طومار و قرائت بیانیه از دیگر برنامه‌های جنبی این ویژه برنامه بود.

عملیات «وعده صادق  ۲» اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

همچنین علی حبیبی، شاعر ارومیه‌ای نیز در وصف سردار حاجی‌زاده شعر خود را در این تجمع قرائت کرد.

بسم الله الر حمن الرحیم

کیست این سردار؟ کیست این سردار در او فرِّ مالک اشتر است

چون سلیمانی به میدان ذوالفقار رهبر است

گر چه گاهی گردن گردن کشان را بشکند

گفت روزی گردنش از موی هم نازک تر است

عملیات «وعده صادق  ۲» اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان غربی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و پرچمدار مقاومت

بسم الله القاصم الجبارین «مِن المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه، فمنهم من قضی نحبَه و منهم من ینتظر و ما بدَّلوا تبدیلا» (سوره احزاب، آیه ۲۳)

ملت شریف ایران، اهالی آزاده‌ی فرهنگ و هنر و اندیشه

در حالیکه همه آزادگان جهان در همه ممالک و از همه ملتها و ملیتها و اقوام و ادیان و آیین‌ها به حکم انسانیت متاثر و متاسف از قضایای خونین غزه و لبنان بودند و در فقدان جانگداز و شهادت قهرمانانه‌ی دبیر کل جبهه مقاومت اسلامی، بزرگ مرد مجاهد و پرچمدار مبارزات ضد صهیونیستی، عزادار بودند؛ شاهد اقدام مشروع، شجاعانه و مجاهدانه فرزندان رشید ملت ایران و سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی و پشتیبانی نیروهای مسلح در انتقام و مجازات رژیم کودک کش و جلاد صهیونیستی شدیم. بی‌شک، خون پاکِ علمدار مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای قهرمان مقاومت قدس همچون حاج قاسم سلیمانی، سید عباس موسوی، عماد مغنیه، اسماعیل هنیه، عباس نیلفروشان و سایر فرماندهان و خون کودکان و مردم مظلوم غزه و لبنان، اذهان عمومی ملل جهان را نسبت به حق و باطل روشن و وجدانهای پاک را بیدار ساخت و مقاومت اسلامی فلسطین را وارد مرحله‌ای نو کرد.

به یقین وعده الهی در پیروزی حق بر باطل (اِنَ وَعدَ‌اللهِ حق) تحقق خواهد یافت و بی‌گمان مقاومت اسلامی پیروز و رژیم غاصب صهیونیستی از اراضی اشغالی فلسطین محو و فلسطین آزاد خواهد شد؛ این وعده خداست و تخلف‌ناپذیر است‌. آنچنانکه ساعاتی پیش شاهد شدیم رژیم کودک کش اسرائیل غاصب و حامیان بین المللی و منطقه ای آن، علی الخصوص آمریکای جنایتکار طعم انتقام را دوباره از دستان قدرتمند فرزندان امام روح الله خمینی (ره) و امام سید علی خامنه ای (مدظله العالی) چشیدند. آنانی که گفتند بعد از لبنان نوبت عراق و ایران است بدانند که جان برکفان سیدعلی صفحه ای دیگر را رقم زدند امروز روز دیگری است لحظات شیرینی که باعث شکفتن دوباره شکوفه های خنده بر لبان کودکان مظلوم فلسطین و لبنان شد آری امروز روز یگریست روز روشنی که قطعاً آغازگر نوید ظهور نجاتگر موعود تاریخ خواهد بود.

ما اهالی متعهد هنر استان آذربایجان غربی در این روز پرافتخار و با عظمت، با حضور پرشور در این مکان هنری ضمن تقدیر از نیروهای مقتدر مسلح و اعلام انزجار از صهیونیستها و حامیان ددمنش آنها اذعان میداریم که اگر لازم باشد قلمهایمان را به شکل سلاح تراشیده و دوشادوش سپاهیان و ارتشیان غیورمرد در دفاع از کیان اسلام و مسلمین در هر زمان و مکانی که باشد حضور مقتدرانه خواهیم داشت. به امید پیروزی حق بر باطل الا ان نصرالله قریب

سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان غربی مهرماه ۱۴۰۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها