شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز رتبه اول کتابخانه را در بین مراکز آموزشی دارد

خوزستان- رئیس بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز از کسب رتبه برتر کتابخانه بیمارستان طالقانی در بین مراکز آموزشی اهواز خبر داد.

دکتر علیرضا رفعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی بیمارستان طالقانی نیاز به کتابخانه داشت، اظهار کرد: پیش از این یک فضای محدود و چند قفسه کتاب جامع وجود داشت، اما تلاش کردیم با جابه‌جایی، فضای آموزشی را در یک مجتمع قرار دهیم.

وی با توضیح اینکه یک فضای ۹۰ متری به کتابخانه بیمارستان طالقانی اهواز اختصاص داده شد، بیان کرد: در مکان جدید کتابخانه، سالنی به سالن مطالعه خواهران و برادران تعلق گرفت. و سایت کامپیوتری کتابخانه را توسعه دادیم و در حال حاضر کتابخانه کنار بخش کودکان قرار دارد و همراه بیماران نیز می‌توانند از ظرفیت کتابخانه استفاده کنند.

وی که دوستدار کتاب و علاقه‌مند به حوزه کتاب و کتابخوانی است در کتابخانه شخصی‌اش تعداد ۴هزار و ۸۰۰ کتاب دارد و همواره مطالعه را سرلوحۀ اهداف خود قرار داده است، با تأکید بر گسترش و ترویج کتابخوانی در مراکز درمانی و آموزشی تصریح کرد: هم‌اکنون در مخزن کتابخانه بیمارستان طالقانی اهواز ۸۰ هزار کتاب در موضوعات مختلف ادبی، علمی، تاریخی، پزشکی و… برای استفاده کارکنان بیمارستان وجود دارد.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز گفت: با توجه به اهمیت موضوع آموزش، کتابخانه این بیمارستان توانست در بین کتابخانه‌های مراکز درمانی در سال گذشته رتبه اول را کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها