یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
«شه‌واژوو» در ایلام منتشر شد

ایلام- نشر زانا کتاب «شه‌واژوو» فرهنگ کردی به فارسی واژگان و اصطلاحات کشاورزی و دامداری رایج در ایلام را چاپ و منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نشر زانا کتاب «شه‌واژوو» فرهنگ کردی به فارسی واژگان و اصطلاحات کشاورزی و دامداری رایج در ایلام تالیف حجت رشیدی را چاپ و منتشر کرد.

گردآورنده، این کتاب را در سه فصل: دامپروری، کشاورزی و اصطلاحات دامپروری و کشاورزی بر اساس حروف الفبا تالیف، گردآوری و منتشر کرده است.

در آغاز کتاب راهنمای تشریحی رسم‌الخط کردی به زبان ساده و مقدمه‌ای کوتاه از مولف آورده شده که بهتر بود گردآورنده این کتاب، مقدمه‌ای کامل‌تر و توصیفی از روند اجرای کار و ضرورت پردازش به این مهم و اهدافش در گردآوری فرهنگ کردی به فارسی واژگان و اصطلاحات کشاورزی و دامداری رایج در ایلام با خواننده به اشتراک می‌گذاشت.

به گزارش ایبنا؛ نشر زانا کتاب «شه‌واژوو» فرهنگ کردی به فارسی واژگان و اصطلاحات کشاورزی و دامداری رایج در ایلام تالیف حجت رشیدی (۱۳۴۹) با ویرایش نعمت‌الله داودیان با طرح جلدی از وحید اسدی در ۱۸۴ صفحه به قیمت ۶۵ هزارتومان در سال جاری چاپ و منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها