شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
پویش ملی «جاسوس‌خانه» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

آذربایجان‌غربی -مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان‌غربی گفت: در هفته بسیج دانش‌آموزی، همزمان با سراسر کشور پویش ملی «جاسوس‌خانه» با طرح ۴۰ پرسش از اسناد جاسوسی آمریکا راه‌اندازی شده و در قالب این پویش، این سوالات در اپلیکیشن شاد راه‌اندازی شده و پاسخ‌ها به آن هم در قالب کتاب چاپ می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، جهانگیر اسلام‌پرست ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با محوریت محکومیت جنایات رژیم صهیونستی در لبنان و غزه برگزار می‌شود و برای این منظور بیش از ۱۰ عنوان برنامه ملی و استان در برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای هفته بسیج دانش‌آموزی امسال بسته فرهنگی با عنوان «میدان‌دار» برای اجرا در سطح مدارس تدوین شده، افزود: در این هفته پویش ملی «جاسوس‌خانه» با طرح ۴۰ پرسش از اسناد جاسوسی آمریکا راه‌اندازی شده و در قالب این پویش، این سوالات در اپلکیشن شاد راه‌اندازی شده و پاسخ‌ها به آن هم در قالب کتاب چاپ می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی ادامه داد: در هفته بسیج دانش‌آموزی رویداد ملی «روایت نو» با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سطح استان اجرا می‌شود و نیز رویداد ملی «دست‌سازه‌ها» با موضوع استکبارستبزی هم اجرا می‌شود که این دست‌سازه‌ها در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در معرض دید عموم قرار گرفته و به تعدادی از آثار برگزیده جوایز نفیس داده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه «رفیق شهید من» همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی تصریح کرد: در قالب این برنامه بنر دو متری با تصویر شهدای غزه و لبنان توسط مدارس استان چاپ و در راهپیمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسلام‌پرست خاطرنشان کرد: برنامه «مدرسه ما» هم در این هفته اجرا می‌شود که در این برنامه مراسم با اهتزا پرچم ایران سرود ملی خوانده می‌شود و نیز جلسه تبیینی در مدارس برگزار خواهد شد.

وی برگزاری مسابقه پرسش و پاسخ از بیانیه گام دوم انقلاب و اهدای جوایز به ۵۰ نفر، برگزاری تجمعات دانش‌آموزی با عنوان نسل سلیمانی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، فرماندهان بسیج دانش‌آموزی در نماز جمعه سراسر استان، برگزاری اردوهای «راهیان نور» و «اردوهای پیشرفت راویان امید»، اجلاسیه «شهدای دانش‌آموزی» و تهیه ۶ هزار پرچم ایران و حزب‌الله و توزیع در بین مدارس برای استفاده در راهپیمایی ۱۳ آبان از دیگر برنامه‌ها هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها