یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
دهمین نشست «یک اثر، یک نشست» با محوریت سینما و نقاشی

دهمین نشست از مجموعه برنامه‌های «یک اثر، یک نشست» با محوریت سینما و نقاشی، دوشنبه ۷ آبان ساعت ۱۵ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،دهمین نشست از مجموعه برنامه‌های «یک اثر، یک نشست» به محوریت سینما و نقاشی با حضور دکتر مسعود سفلایی، مدرس سینما و پژوهشگر، و داود بنی اردلان به‌عنوان دبیر برنامه، در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر برگزار خواهد شد. در این برنامه، علاوه بر نمایش اثر شاگال، به ارتباط و تأثیر متقابل سینما و نقاشی پرداخته می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند از بحث‌ها و تحلیل‌های علمی و هنری بهره‌مند شوند.

برنامه‌های «یک اثر، یک نشست» به صورت هفتگی و هر دوشنبه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود و شامل بررسی آثار نفیس از گنجینه این موزه است. هدف این برنامه‌ها، معرفی و تحلیل آثار ارزشمندی است که در دهه‌های اخیر کمتر به نمایش درآمده‌اند. موزه هنرهای معاصر تلاش دارد از طریق این برنامه‌ها، علاقه‌مندان را با ابعاد جدیدی از هنرهای تجسمی آشنا کند.

حضور در این برنامه‌ها برای عموم آزاد و رایگان است و این رویداد فرصتی کم‌نظیر برای علاقه‌مندان به هنر و پژوهش‌های میان‌رشته‌ای فراهم می‌کند تا از نزدیک با آثار هنری برجسته و گفت‌وگوهای هنری آشنا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها