سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۵
پايداري ستون فقرات در كتابفروشي‌ها

کتاب «وضعيت بدني و پايداري ستون فقرات» اثر مليحه حداد‌نژاد و خداداد لطافت‌کار با ارايه اطلاعاتي درباره انواع وضعيت‌هاي بدني و عوامل موثر برآن‌ها منتشر شد./

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران(ايبنا)، اطلاعات ارايه شده در اين اثر با توجه به اهمييت ويژه‌اي که عضلات مرکزي در پايداري تنه دارند، مي‌تواند براي همه اقشار جامعه به ويژه ورزشکاران موثر واقع شود زيرا استفاده از مطالب آن مي‌تواند از آسيب‌هاي احتمالي جلوگيري کند.

اين کتاب در چهار فصل تهيه شده و فصل نخست وضعيت‌ بدني و عوامل موثر بر آن را بررسي مي‌کند و فصل دوم حاوي اطلاعاتي درباره اصل آمادگي تنه است. 

فصل سوم اين اثر نيز به بررسي  پايداري بدن با نگاه به عضلات مرکزي و نقش آن‌ها درپايداري مي پردازد و فصل پاياني اين کتاب تحقيقات انجام شده درباره پايداري تنه را شامل مي‌شود.

در قسمتي از مقدمه کتاب آمده است: «اطلاعات موجود در اين کتاب براي اهداف درماني، تشخيص يا جلوگيري از بيماري‌ها يا شرايط پزشکي، بدون دستورات حرفه‌اي پزشکي توصيه نمي‌شود، وليکن شامل اطلاعاتي دقيق در مورد سلامتي و آمادگي جسماني است و براي همه اقشار جامعه توصيه مي‌شود و اختصاص به تيپ بدني خاصي ندارد.»

در پايان مقدمه مولفان اين اثر، نشاني اينترنتي هريک از آ‌ن‌ها آورده شده تا مخاطبان بتوانند در صورت نياز از اطلاعات آن‌ها استفاده کنند. 

کتاب «وضعيت بدني و پايداري ستون فقرات» از سوي انتشارات بامداد کتاب در شمارگان 2000 نسخه، 168 صفحه و 35000 ريال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط