یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۹
«آمار توصيفي تربيت بدني» در كتابفروشي‌ها

كتاب«آمار توصيفي در تربيت بدني» اثر دكتر محسن غفراني كه به ارايه واحد‌هاي درس آمار در رشته تربيت بدني و علوم ورزشي اختصاص دارد، از سوي نشر بامداد كتاب منتشر شد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با توجه به اين كه اثر حاضر براساس سرفصل‌هاي واحد درسي آمار تهيه شده و همچنين ارايه كننده نكات و مطالبي براي آزمون كارشناسي‌ ارشد است، مي‌تواند منبع مناسبي براي دانشجويان تربيت بدني و علوم ورزشي قرار گيرد.

كتاب حاضر در هشت فصل تهيه شده است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به همبستگي، نورم‌ها و مقياس‌ها، مقادير پراكندگي، جامعه و تاريخچه آمار اشاره كرد.

مولف اثر در مقدمه، ضمن اشاره به طراحي كتاب بر اساس سرفصل‌هاي درسي وزارت علوم تحقيقات و فناوري از استادان، همكاران و دوستان خود نام برده و قدرداني كرده است، اما از شرح اثر غافل شده و هيچ اطلاعاتي درباره اثر خود ارايه نكرده است. 

در عين حال، يكي از ويژگي‌هاي داراي اهمييت اين اثر، روان و ساده بودن آن است كه اگر عموم مردم نيز به مطالعه آن بپردازند، مي‌توانند از آمار تربيت بدني براي ورزش روزانه و عمومي خودشان استفاده كنند.

كتاب «آمار توصيفي در تربيت بدني» از سوي انتشارات بامداد كتاب در شمارگان 2000 نسخه، 128 صفحه و بهاي 30000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط