سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۸
اكرامي‌فر: جشنواره شعر فجر، موفق‌تر از جشنواره های دیگر است

محمود اكرامي فر شاعر گفت: جشنواره شعر فجر كودك دير متولدشده‌اي در مقايسه با ساير جشنواره‌ها است كه هرچند از عمر چهارساله آن مي‌گذرد، يك قدم موفق‌تر به جلو حركت مي‌كند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي چهارمين جشنواره بين‌المللي شعر فجر، اكرامي‌فر با بيان اين مطلب افزود: جشنواره شعر فجر، محفلي گرم و صميمي براي پاسداشت شعر و هنر اول ايرانيان است و نقش مهمي در توليد و ترويج شعر ايفا مي‌كند. 

وي هدف از برگزاري جشنواره فجر را كمك به ترويج و توليد ارزش‌هاي والايي كه ريشه در فطرت انساني دارد عنوان كرد و گفت:‌ شاعران در اين جشنواره مي‌توانند آثار شعري خود را با ساير آثار شاعران مورد مقايسه قرار دهند.

خالق «يا علي گفتيم و عشق آغاز شد» تصريح كرد: جشنواره شعر فجر كودك دير متولدشده‌اي در مقايسه با ساير جشنواره‌ها است كه هرچند از عمر چهارساله آن مي‌گذرد، يك قدم موفق‌تر به جلو حركت مي‌كند.
 
وي گفت: در حال حاضر در دوره چهارم از لحاظ برنامه‌ريزي، نوع داوري، شمول شعرها و دعوت از شاعران جهان قدم‌هاي محكمي را برداشته كه اين مهم را مديون معاونت فرهنگي وزارت ارشاد و شاعراني است كه در اين عرصه قدم بر مي‌دارند. 

چهارمين جشنواره بين‌المللي شعر فجر بهمن ماه سال جاري در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط