چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۶
محدثي خراساني: دفتر شعر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تشكيل شود

مصطفي محدثي خراساني شاعر برگزيده جشنواره شعر فجر گفت: جشنواره شعر فجر نيز مانند ديگر جشنواره‌ها براي ترويج و ارتقاي شعر كشور نيازمند تشكيل دفتر شعر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي خبري چهارمين جشنواره بين‌المللي شعر فجر، محدثي خراساني با بيان اين مطلب افزود: جشنواره بين‌المللي شعر فجر در سه دوره قبلي خود موفق عمل كرده است.
 
وي ادامه داد: هر چند اين رقابت نوپايي نسبت به ساير جشنواره‌هاي فجر است اما بايد آن را تقويت كرد و غفلت‌ها، كمي و كاستي‌هاي آن را با برنامه‌ريزي جامع وكارشناسي شده با اهداف دراز مدت، ميان مدت و كوتاه مدت مشخص، دنبال كرد. 

خالق اثر «بودن در نبودن» گفت: جشنواره شعر فجر نبايد شكل و شمايل سليقه‌اي به خود بگيرد و برگزاري آن براساس اصول خاص هدف‌گذاري و تدوين شود تا شاعران معاصر انقلاب و ادبيات فارسي شناخته و به جامعه مطرح شوند. 

محدثي خراساني ايجاد دفتر شعر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را ضروري دانست و اظهار داشت: علاوه بر برگزاري جشنواره‌هاي شعر فجر، براي مشخص كردن جايگاه شعر كه بعنوان هنر ملي ما ايرانيان به شمار مي‌آيد، دفتري در وزارت ارشاد با هيات قدرتمندي در زمينه شعر تشكيل شود.

چهارمين جشنواره بين‌المللي شعر فجر بهمن ماه سال جاري در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط