دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۸
نمايشگاه‌هاي استاني بوستان كتاب در دهه فجر

موسسه بوستان كتاب همزمان با فرارسيدن دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، تمامي آثار مكتوب خود را در چهار فروشگاه مركزي اين موسسه در شهرهاي قم، اصفهان و مشهد با تخفيف‌هاي ويژه به عموم علاقه‌مندان عرضه مي‌كند._

مهدي محدثي، كارشناس اطلاع‌رساني و ارتباط با مراكز علمي موسسه بوستان كتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: نمايشگاه‌هاي كتاب فروشگاه‌هاي اين موسسه از دوازدهم تا بيست و دوم بهمن ماه تمامي آثار 10 سال اخير اين ناشر برگزيده كتاب سال را عرضه مي‌كنند.

وي نمايشگاه‌هاي دهه فجر اين موسسه را در فروشگاه شماره يك موسسه بوستان كتاب در قم، فروشگاه شماره سه در مشهد و فروشگاه‌هاي چهار و پنج اصفهان اعلام كرد.

محدثي كتاب‌هاي «فروغ حکمت؛ ترجمه و شرح نهایه الحکمه»، «نظره تحلیلیه الی قواعد الفقیهه»، «سوییت شماره 28»، «زمان در فلسفه صدر المتالهین و سنت اگوستین»، «انديشه سياسي شيخ مفيد و ابوالصلاح حلبي» و «انديشه‌هاي سياسي آيت‌الله سيد محمدكاظم يزدي» را از مجموعه آثار ارايه شده اين نمايشگاه‌ها نام برد.

كارشناس اطلاع‌رساني و ارتباط با مراكز علمي موسسه بوستان كتاب همچنين از تخفيف 65 درصدي تمامي آثار اين مركز به طلاب حوزه علميه خبر داد و تصريح كرد: در اين طرح كه قرار است به صورت دايمي اجرا شود، موسسه بوستان كتاب 40 درصد تخفيف‌ها را تقبل مي‌كند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز 25 درصد ديگر را برعهده داد تا تهيه كتاب‌ براي دانش‌پژوهان حوزوي با سهولت بيشتري ميسر شود و آنها از آثار گسترده‌تري براي مطالعات و تحقيقات خود بهره‌مند شوند.

فروشگاه مرکزی بوسـتان كـتاب كه در قم، چهار راه شهدا قرار دارد، از ساعت هشت تا 21  دوازدهم تا بيست و دو بهمن ماه پذيراي عموم علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط