سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۵
«دليل‌ما» با 500 اثر ديني به نمايشگاه استاني قم مي‌رود

انتشارات دليل‌ما با بيش از 500 اثر در حوزه تبيين معارف اهل‌بيت(ع) در نمايشگاه كتاب استاني قم كه از 15 تا 22 بهمن در مجتمع امام خميني(ره) اين شهر برگزار مي‌شود، با ارايه تخفيف‌هاي ويژه شركت مي‌كند.\

فريد مسعودي، مدير علمي انتشارات دليل‌ما، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن اعلام اين خبر، عنوان كرد: اين نمايشگاه با هدف اطلاع‌رساني و تسهيل دسترسي مخاطبان و دوستداران فرهنگ كتاب و كتابخواني در حوزه‌هاي گوناگون برگزار مي‌شود.

وي مجموعه «گزارش‌هاي لحظه به لحظه از ...» نوشته محمدباقر و محمدرضا انصاري، «بدانيد منم فاطمه» كاري از گروه پژوهش انتشارات دليل»، «شناخت صحابه» به قلم نجم‌الدين طبسي و «خطابه غدير» تأليف محمدباقر انصاري را از آثار دليل‌ما براي ارايه در اين نمايشگاه استاني نام برد.

مسعودي همچنين كتاب‌هاي «صداي فاطمي فدك» نوشته محمدباقر انصاري، «فدك از غصب تا تخريب» اثري از غلامحسين مجلسي، «تقويم شيعه» به قلم عبدالحسين نيشابوري، «درس‌هايي در فقه وهابيت» كاري از نجم‌الدين طبسي، «ستاره هشتم» نوشته مجيد مسعودي و «اسرار آل‌محمد(ص)» ترجمه اسماعيل انصاري را به عنوان ديگر آثار اين مجموعه معرفي كرد.

نمايشگاه استاني قم به مناسبت دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در قم، انتهاي خيابان چهار مردان، جنب گلزار شهدا، مجتمع امام خميني(ره) از 15 تا 22 بهمن‌ماه برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط