چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۹
مردانی بروجنی: شعرهایم خوانده شدند

امید مردانی بروجنی، برگزیده سوم بخش شعر نو چهارمین جشنواره شعر فجر، داوری این دوره از جشنواره‌ را که براساس کدگذاری بوده و نام شاعر معیار انتخاب نبوده است، دقیق‌تر و جامع‌تر می‌داند و معتقد است در جشنواره چهارم احساس می‌کنم آثارم به خوبی خوانده شد.

مردانی بروجنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره سروده‌هایی که برای رقابت در جشنواره چهارم شرکت داده بود گفت: 33 قطعه از سروده‌های اخیرم در قالب سپید را که بیشتر مضامین اجتماعی و مذهبی داشتند برای رقابت در جشنواره چهارم ارسال کردم. 

وی در رشته تئاتر به تحصیل پرداخته و این امر را در فضاهای شعری‌اش موثر می‌داند.

این شاعر در تشریح فضای سروده‌هایش اظهار داشت: با توجه به رشته تحصیلی‌ام، این شعرها از جنبه تصویرپردازی در شعر قوی‌تر و موفق‌ترند.

وی درباره جشنواره و نقش حمایتی آن از شاعران توضیح داد: برای بسیاری از شاعران امکان چاپ کتاب وجود ندارد. بهتر است چنین جشنواره‌هایی بیشتر به حمایت شاعران در زمینه چاپ شعرهایشان توجه کنند.

مردانی بروجنی در پایان به سخنان مرتضی امیری اسفندقه، دبیر علمی جشنواره مبنی بر داوری دقیق در چند مرحله اشاره کرد و افزود: نتیجه جشنواره به خوبی نشان داد که داوری بر اساس کدگذاری صورت گرفته و نام شاعر مطرح نبوده است. در جشنواره چهارم احساس می‌کنم آثاری که به دبیرخانه ارسال کرده بودم به طور دقیق خوانده شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط