شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۷
"شيخ بهايي" تا يك ماه آينده آماده پخش مي شود

مجموعه تلويزيوني "شيخ بهايي" كه توسط "شهرام اسدي" به زندگي دانشمند لبناني الاصل عهد صفوي مي پردازد هم اكنون در مرحله نهايي ميكس و مونتاژ قرار گرفته و تا يك ماه آينده آماده پخش خواهد شد.

"شهرام اسدي" نويسنده و كارگردان سينما و تلويزيون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري كتاب(ايبنا) با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مجموعه تلويزيوني "شيخ بهايي" آخرين مراحل ميكس و مونتاژ را سپري مي كند و با پايان صداگذاري 4 قسمت باقي مانده از اين مجموعه تلويزيوني ، پروژه "شيخ بهايي" تا يك ماه آينده آماده پخش خواهد شد.

وي با بيان اينكه، در اين روزها مراحل نهايي فاز دوم "شيخ بهايي" نيز به انجام مي‌رسد، تصريح كرد: اين سريال در دو فاز ساخته شده و به زندگي شيخ بهايي دانشمند عهد صفوي مي پردازد كه در دوران نوجواني مجبور به ترك وطن شده و در ايران سكني گزيده است.

اسدي افزود: بسياري از پيشرفت‌ها و دستاوردهاي علمي آن دوران را به وي نسبت مي‌دهند كه البته بايد تا زمان پخش سريال و ديدن چند و چون آن صبر كرد.

شهرام اسدي در خصوص نحوه كار موسيقي اين سريال مي‌گويد: همزمان با تدوين "شيخ بهايي"، مجيد انتظامي نيز نوشتن موسيقي آن را آغاز كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط