چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸
مهلت ارسال آثار به دبيرخانه كتاب سال حوزه تمديد نمي‌شود

مدير اجرايي دوازدهمين همايش كتاب سال حوزه با اعلام اين كه تاكنون نزديك به 500 اثر به دبيرخانه اين همايش ارسال شده است، از پايان مهلت ارسال تاليفات و پايان‌نامه‌هاي حوزويان تا پايان تيرماه خبر داد و گفت: اين زمان تمديد نخواهد شد.\

حجت‌الاسلام مهدي نيك‌بخت در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به اين كه فرصت زيادي تا اتمام زمان ارسال آثار به اين دبيرخانه باقي نمانده است، گفت: آثاري كه پس از زمان مقرر ارسال شوند، ارزيابي‌ و داوري نخواهند شد.

وي با اشاره به اين كه آثار ارسال شده اكنون در مرحله ثبت‌اند، يادآور شد: ثبت آثار در بانك اطلاعاتي دبيرخانه دوازدهمين همايش كتاب سال حوزه اوايل هفته آتي به شكل رسمي آغاز مي‌شود.

حجت‌الاسلام مهدي نيك‌بخت با بيان اين كه در اين دوره از همايش فرم «ثبت مشخصات نويسنده و اثر» نيز به‌روز رساني خواهد شد، اظهار داشت: اين فرم از دوره قبل نيز وجود داشت و پژوهشگران و نويسندگان حوزوي آن را تكميل مي‌كردند. در اين دوره مي‌خواهيم به شكل دقيق‌تري از اين طريق، آمار و اطلاعات تحليلي مناسبي از اين دوره همايش ارايه كنيم و بانك الكترونيكي نيز از اين آثار تشكيل دهيم.

مدير اجرايي دوازدهمين همايش كتاب سال حوزه گفت: پژوهشگران و نويسندگان حوزوي مي‌توانند اطلاعات كتاب‌ها و پايان‌نامه‌هاي منتشر شده و دفاع شده سال 88 خود را با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني www.ketabehowzeh.ir  تكميل و فرم مربوطه را و به دبيرخانه اين همايش ارسال كنند.

وي از اين همايش به عنوان نشستي در تقدير و تجليل از طلاب، پژوهشگران و فرهيختگان حوزوي ياد كرد و اظهار داشت: هنوز تغييرات جديد در حوزه طبقه‌بندي آثار و بررسي آنها نهايي نشده است. اين موضوع پس از بررسي‌هاي شوراي علمي و سياست‌گذاري اين همايش مشخص مي‌شود.

دوازدهمين همايش كتاب سال حوزه با دبيري حجت‌الاسلام مهدي حقي، زمستان سال جاري در قم برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط