شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰
وقايع "دفاع‌ مقدس" وارد كتاب‌هاي درسي مي‌شوند

مدير گروه مطالعات جامعه‌محور مركز اسناد و تحقيقات دفاع‌مقدس، از تشكيل جلسات مشترك كارشناسان اين مركز و وزارت آموزش‌وپرورش، با هدف جاي دادن برخي از مباحث 8 سال دفاع‌مقدس در كتاب‌هاي درسي خبر داد.

يحيي نيازي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار داشت: گروه مطالعات جامعه‌محور مركز اسناد و تحقيقات دفاع‌مقدس، حدود يك سال پيش، با هدف توليد كتاب‌هاي قابل استفاده براي بدنه جامعه، به صورت رسمي فعاليت خود را آغاز كرده است.

وي ادامه داد: يكي از فعاليت‌هاي اين گروه، تعامل با وزارت آموزش و پرورش براي جاي دادن برخي از موضوعات مرتبط با جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در كتاب‌هاي درسي است.

اين نويسنده دفاع‌مقدس خاطرنشان كرد: سلسله جلسات مشورتي كارشناسان مركز اسناد و تحقيقات و آموزش‌وپرورش، از ماه گذشته به عنوان مقدمه‌اي براي ورود به مذاكره با مديران ارشد آموزش و پرورش آغاز شده است.

مركز اسناد و تحقيقات دفاع‌مقدس از 2 سال قبل، در كنار تدوين و انتشار آثار نظامي ـ سياسي مرتبط با جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، با همفكري و بررسي‌هاي مطالعاتي و علمي، تولید آثار مورد نياز اقشار مختلف جامعه را در پيش گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط