سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵
تخفيف 40 درصدي انتشارات مسجد مقدس جمكران به مناسبت اعياد شعبانيه

انتشارات مسجد مقدس جمكران مجموعه آثار خود را به مناسبت اعياد شعبانيه با 40 درصد تخفيف ارايه مي‌كند. تمامي اين كتاب‌هاي در حوزه مهدويت و در حوزه‌هاي ديني از سوي پژوهشگران يا انديشمندان به رشته تحرير درآمده‌اند.\

حسين احمدي مسوول، انتشارات مسجد مقدس جمكران، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب عنوان داشت: اين طرح از ابتداي ماه رجب آغاز شده است و تا پايان شعبان ادامه داد. 

وي اعلام كرد: همچنين اين مركز تصميم دارد بيش از 150 عنوان از آثار خود را از طريق فروشگاه‌ها و پايگاه اطلاع‌رساني‌ به صورت نرم‌افزار تلفن همراه يا در قالب لوح فشرده در اختيار علاقه‌مندان اين حوزه قرار دهد.

احمدي با بيان اين كه انتشارات مسجد مقدس طرح «كتاب گويا» را حدود يك سال قبل به اجرا در آورده و در اين حوزه موفق بوده است، گفت: در اين طرح علاوه بر روشندلان، ساير افراد و صاحبان مشاغلي كه بخشي از تمركز خود را از طريق شنوايي بر كتاب معطوف دارند، مي‌توانند فرصت بيشتري براي آگاهي از متون و انديشه‌ها داشته باشند. از اين ميان مي‌توان به رانندگان و بانوان خانه‌دار اشاره كرد. در اين راستا تصميم گرفتيم با تعداد بيشتري از آثار اين موسسه طرح توليد و انتشار كتاب‌هاي گويا را ادامه دهيم.

مسوول انتشارات مسجد مقدس جمكران درباره كتاب‌هاي زير چاپ اين موسسه عنوان داشت: آثاري مانند «ظفر المظفر» كه به زبان عربي است و به شكل علمي ـ تحقيقي به اثبات وجود امام زمان(عج) مي‌پردازد. مجموعه كتاب‌هاي پرسمان ديني، ره‌توشه سالكان و خداشناسي، از جمله تاليفاتي‌اند كه به زودي از طريق اين مركز منتشر مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط