سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳
ارسال هزار اثر به دبیرخانه کتاب سال حوزه

مسول دبیرخانه دوازدهمين کتاب سال حوزه با اشاره به اين كه تاكنون حدود هزاراثر به دبيرخانه اين مركز ارسال شده است گفت: اكنون اين آثار در حال بررسي و دسته‌بندي در 11 گروه علمي‌اند و تا هفته آينده اخبار دقيق‌تري از ارزيابي اين آثار به دست خواهيم آورد. همچنين از مجموع آثار رسيده 60 اثر در شمار پايان‌نامه‌ها و 940 اثر ديگر از آثار طلاب و پژوهشگران حوزه‌اند. _

حجت‌الاسلام مهدي حقي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با اشاره به اين كه آثار كتاب سال حوزه در دوره قبل در 13 گروه دانشي بررسي مي‌شدند افزود: در اين دوره به دليل نبودن اثري در گروه «تكنولوژي آموزشي» اين گروه تشكيل نشد و از آنجايي كه ميزان آثار رسيده در حوزه اقتصاد نيز اندك بودند، اين آثار در گروه‌هاي ديگر بررسي خواهند شد. در مجموع، دوازدهمين دوره كتاب سال حوزه آثار خود را در 11 گروه دانشي ارزيابي و سنجش خواهد كرد.

حجت‌الاسلام حقي، گروه‌هاي ادبيات، تفسير قرآن و حديث، فقه و حقوق، تاريخ، روان‌شناسي و علوم اجتماعي، ترجمه، تحقيق و تصحيح و حديث را از جمله گروه‌هاي دانشي دوازدهمين دوره كتاب سال حوزه برشمرد.

وي درباره رويكرد اصلي و تفاوت اين دوره از همايش كتاب سال با ادوار قبلي اين جشنواره گفت: تاكنون اين همايش با رويكرد نگاه به گذشته و اقدامات انجام شده برگزار مي‌شد و راهنمايي‌هاي خاصي را به شكل روشن و براي آينده عنوان نمي‌كرد، اما از اين پس، اين همايش با رويكردي به نگاه به آينده مي‌كوشد به تبيين حركت علم در حوزه‌ها بپردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط