یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰
راهيابي 211 اثر به دومين مرحله داوري‌هاي كتاب سال حوزه

مسول دبیرخانه دوازدهمين کتاب سال حوزه از راهيابي 211 اثر به دومين مرحله ارزيابي‌هاي اين همايش خبر داد و اظهار داشت: از اين ميان، 16 اثر برگزيده به بانوان نويسنده تعلق دارد.

حجت‌الاسلام مهدي حقي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، يادآور شد: از ميان 1000 اثر ارسال شده حوزويان اعم از كتاب و پايان‌نامه‌هاي حوزوي، 211 اثر در 13 گروه دانشي با موفقيت مرحله نخست ارزيابي‌ها را پشت سر نهادند.

وي با اشاره به اين كه 115 داور در رشته‌هاي گوناگون آثار ارسال شده به دبيرخانه دوازدهمين همايش كتاب سال حوزه را بررسي مي‌كنند، گفت: از ميان آثار راه يافته به مرحله دوم، 16 اثر به بانوان اختصاص دارد و از ميان آثار ارسال شده، 18 عنوان از تاليفات بانوان به حساب مي‌آيند كه از آن ميان 16 اثر به مرحله دوم راه يافتند.

مسول دبیرخانه دوازدهمين کتاب سال حوزه با اشاره به اين كه اميدواريم در اين دوره ميزان آثار برگزيده بانوان بيش از ادوار قبلي باشد، تصريح كرد: بررسي‌هاي نهايي آثار راه يافته به مرحله دوم تا اواخر آذرماه پايان مي‌يابد و جلسات نهايي داوري دي ماه آغاز خواهد شد.

 علوم قرآم و حدیث، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره، فقه و اصول و حقوق، کتب مرجع، ادبیات و هنر، اقتصاد، دانش سیاسی، علوم تربیتی و روان‌شناسی، تصحیح و تحقیق و همچنين ترجمه، از جمله گروه‌هاي دانشي اين همايش به شمار می‌آیند. 

دوازدهمین همایش کتاب سال حوزه با هدف تقدیر از آثار برتر تالیف شده توسط حوزویان بهمن ماه سال جاری در قم برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط