دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰
«گنج رايگان» تا نيمه دي‌ماه كشف مي‌شود

چاپ نخست كتاب «گنج رايگان، درآمدي بر جامعه‌شناسي ايران امروز» اثر «عباس محمدي اصل» تا هفته دوم دي ماه از سوي انتشارات جامعه شناسان منتشر و روانه بازار نشر مي‌شود.\

سعيد اسلامي، مدير انتشارات جامعه‌شناسان، با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: كتاب «گنج رايگان، درآمدي بر جامعه‌شناسي ايران امروز» به دنبال بررسي اين مساله است كه كشور ايران با داشتن تاريخ كهن، مردمي مومن و فرهنگي پر از ابداع و خلاقيت كه توانسته در طول تاريخ افتخارات بسياري كسب كند، چرا درگير مسائل و مشكلات اقتصادي، فرهنگي، سياسي و... زيادي است.

وي افزود: نويسنده كتاب، داشتن ويژگي‌هايي نظير پيشينه تاريخي، رشد علم و كسب افتخارات در عرصه‌هاي گوناگون را گنج‌هاي رايگان يك سرزمين قلمداد مي‌كند كه تمامي اين موارد در كشور ايران وجود دارد ،اما بسياري از افراد طريقه استفاده از آن را نمي‌دانند.

مدير انتشارات جامعه‌شناسان ادامه داد: مولف در اين اثر مي‌كوشد با آوردن دلايل و مطالعه اسنادي، به چرايي اين موضوع بپردازد و با طرح موضوع و صورت‌بندي مساله، روش كار خود را توضيح دهد.

اسلامي تصريح كرد: نويسنده اثر در بررسي موضوع، ايران را به چند بخش در سطح كلان تقسيم مي‌كند كه شامل اقتصاد، سياست، فرهنگ، تكنولوژي و آموزش وپرورش و مسائل شخصيتي و الگو‌هاي رفتاري ايرانيان مي‌شود. مولف اين بخش‌ها را زمينه‌ساز گنج رايگان در ايران مي‌داند و مخاطب را بيشتر با بحث تاريخي و تاثيري‌گذاري آن در جامعه آشنا مي‌سازد.

اسلامي درباره جامعه مخاطب اين اثر گفت: مخاطب اين كتاب علاوه بر دانشجويان و استادان، عامه مردم‌اند كه مي‌توانند با مطالعه اين اثر، به درك درستي از چالش‌ها و كاستي‌ها موجود در جامعه دست پيدا كنند.

چاپ نخست كتاب «گنج رايگان، درآمدي بر جامعه‌شناسي ايران امروز» اثر «عباس محمدي اصل» در 380 صفحه و قيمت 70000 ريال تا هفته دوم دي ماه از سوي انتشارات جامعه شناسان منتشر و روانه بازار نشر مي‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط