چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰
«تختي با مدال مردم» وارد بازار كتاب شد

كتاب «تختي با مدال مردم» از سوي انتشارات علم آفرين اصفهان منتشر شد. اين كتاب در دو بخش اصلي به بيان زندگي شخصي و ورزشي مرحوم تختي پرداخته است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب «تختي با مدال مردم» اثر مشترك رسول نظري و محمود رضا شايسته به فارسي تدوين و همزمان به انگليسي نيز ترجمه شده است. بخش دوم اين كتاب متن انگليسي را در خود جاي داده است.

نويسنده با نگاهي نو، به بررسي ابعاد پنهان در سير زندگي مرحوم غلامرضا تختي پرداخته تا با شناخت هرچه بيشتر اين زوايا، آحاد جامعه بتوانند با توجه به ويژگي‌هاي اخلاقي، در مسير تحقق هرچه بهتر جامعه‌اي سالم گام بردارند.

آنچه به عنوان هدف اصلي اين اثر دنبال مي‌شود، شخصيت‌شناسي يكي از اسطوره‌هاي ورزشي ايران است كه مخاطب در كنار آشنايي با زندگي ورزشي وي، با زواياي اجتماعي، اخلاقي و زندگي شخصي او نيز آشنا شود.

كتاب «تختي با مدال مردم» در هفت فصل تنظيم شده است. «سرآغاز و روند زندگي تختي»، «سجايا و خصايص والاي تختي، «تختي: قهرمان يا پهلوان»، «تختي و زندگي خانوادگي او»، «مرگ تختي»، «...و اما تختي» و «تصاوير منتخب از جهان پهلوان تختي» عناوين اين فصول‌اند.

چاپ نخست كتاب «تختي با مدال مردم» اثر مشترك رسول نظري و محمود رضا شايسته در شمارگان 3000 نسخه، 192 صفحه و بهاي 35 هزار ريال از سوي انتشارات علم آفرين اصفهان به تازگي منتشر و راهي بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط