یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۱
آثار برگزیده مسابقات چاپ در نمایشگاه دايمي

نمایشگاه دايمی آثار برگزیده دهمين دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ اسفند ماه امسال داير می‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)‌ به نقل از دبیرخانه دهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ، سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این مطلب گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت (دفتر امور بنگاه‌ها) منعقد شده است، نمایشگاه آثار برگزیده مسابقات صنعت چاپ در کلینیک بسته‌بندی سازمان توسعه تجارت در محل دايمی نمایشگاه‌های تهران راه‌اندازی می‌شود.

یوسف افراش درباره اهداف برپایی این نمایشگاه دايمی توضيح داد: با توجه به اين كه نگاه دهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ به معرفی هرچه بهتر برگزیدگان معطوف است، تلاش‌هایی صورت گرفته است که این برگزیدگان به فعالان صنایع دیگر و بازرگانان سراسر کشور معرفی شوند.

به گفته وي، طبق توافقات به عمل آمده با سازمان توسعه تجارت و با همکاری این سازمان، مقرر شده است که آثار برگزیده در یک نمایشگاه دايمی به نمایش درآیند تا فعالان صنایع و تولیدکنندگان کشور بتوانند از بهترین دستاوردهای صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران دیدن کنند.

افراش افزود: در این نمایشگاه بخشی نیز برای معرفی آن دسته از تولیدات چاپ و بسته‌بندی در نظر گرفته شده است که برای صادرات تولید شده و در این مسابقات برگزیده می‌شوند.

سرپرست دفتر امور چاپ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از همکاری سازمان توسعه تجارت، این اقدام را ثمره تعامل و همکاری دستگاه‌های فرهنگی، اقتصادی و تجاری برای ارتقا و رونق اقتصادی حوزه چاپ و بسته‌بندی اعلام کرد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با ایجاد چنین نمایشگاهی، صاحبان صنایع تولیدی کشور بتوانند از تازه‌ترین دستاوردهای صنعت چاپ استفاده بهینه كنند.

نمایشگاه دايمی آثار برگزیده مسابقات چاپ پس از برگزاری دهمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ در محل دايمی نمایشگاه‌های تهران برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط