سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
آشنايي با قوانين ورزش قايقراني آب‌هاي آرام

كتاب «قایقرانی آب‌های آرام» از سوي انتشارات بامداد كتاب منتشر شد. مخاطبان اين كتاب، مربيان و ورزشكاران حوزه قايقراني‌اند كه با مطالعه آن با تكنيك، تاكتيك، قوانين و مقررات اين ورزش آشنا مي‌شوند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ميترا عزيزي ماسوله، فاطمه بي‌باك و پژمان احمدي مولفان كتاب «قایقرانی آب‌های آرام» در اين اثر روش آموزش قايقراني از تكنيك‌هاي پايه تا موفقيت‌هاي تاكتيكي را به طور صحيح و كامل توضيح داده‌اند. 

توسعه عادات خوب، ايجاد نگرش صحيح و يادگيري تكنيك‌هاي درست و پايه‌اي، سنگ زيربناي آموزش قايقراني است كه مولفان در اين كتاب به طور مفصل به توضيح هر يك از آنها پرداخته‌اند.

مخاطب با مطالعه اين نوشتار با نيازهاي غذايي قايقرانان، روش‌هاي تمريني در قايقراني و اصول تمرين قايقرانان آشنا مي‌شود. 

«سرعت»، «قايقراني كانويينگ»، «ورزش‌هاي جانبي جهت توسعه استقامت»، «قوانين و مقررات مسابقات آب‌هاي آرام» و «سيستم‌هاي انرژي در قايقراني» از ديگر عناويني‌اند كه بخشي از محتواي كتاب «قایقرانی آب‌های آرام» را به خود اختصاص داده‌اند.

چاپ نخست كتاب «قایقرانی آب‌های آرام» اثر مشترك ميترا عزيزي ماسوله، فاطمه بي‌باك و پژمان احمدي در شمارگان 1000 نسخه، 208 صفحه و بهاي 55 هزار ريال از سوي انتشارات بامداد كتاب به تازگي منتشر و راهي بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط