دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
راهكارهاي پيشگيري از آسيب‌هاي ورزشي

«راهكارهاي پيشگيري آسيب‌هاي ورزشي» عنوان كتابي است كه به زودي شاهد حضور آن در ويترين كتابفروشي‌هاي ورزشي خواهيم بود. اين كتاب با زباني ساده به بيان و معرفي رايج‌ترين آسيب‌‌هاي ورزشي و راه‌هاي پيشگيري از آنها پرداخته است._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب «راهكارهاي پيشگيري آسيب‌هاي ورزشي» كه به قلم عباس صالحي‌كيا، دكتر رامين بلوچي و مريم بان‌پروري به رشته تحرير درآمده، اطلاعاتي را در اختيار مخاطب قرار مي‌دهد كه بر اساس دانش تئوريك نيستند، بلكه از تمرينات ملموس، تجربيات زندگي واقعي، تجارب و نظرات متخصصان زبده سلامت و رشته‌هاي تناسب اندام و صدمات ورزشي در كنار مربيان ورزشي، فيزيولوژيست‌ها و متخصصان تمرينات توان‌بخشي نشات گرفته‌اند.

اين نوشتار، اطلاعات علمي فراواني را درباره روش‌هاي پيشگيري از آسيب‌هاي ورزشي و نيز نحوه رسيدگي به موارد آسيب‌ديدگي در هنگام وقوع صدمات و توان بازگشت و بهبودي را در كوتاه‌ترين زمان ممكن در اختيار مخاطب قرار مي‌دهد.

كتاب «راهكارهاي پيشگيري آسيب‌هاي ورزشي» از سه بخش اصلي تشكيل شده كه مخاطب در دو بخش نخستين، اطلاعات مفيدي درباره چگونگي پيشگيري از آسيب‌هاي ورزشي كسب خواهد كرد. به كارگيري صحيح نكات و استراتژي‌هاي بيان شده در اين بخش‌ها موجب كاهش احتمال آسيب‌ديدگي تا بيش از 50 درصد مي‌شود.

در بخش سوم، مخاطب با روش‌هاي رسيدگي به آسيب‌‌ديدگي‌هاي بافت نرم با جزييات كامل آشنا مي‌شود و با به كارگيري آنها مي‌تواند دوره بهبود را از چندين هفته به چندين روز كاهش دهد.

چاپ نخست كتاب «راهكارهاي پيشگيري آسيب‌هاي ورزشي» اثر مشترك عباس صالحي‌كيا، دكتر رامين بلوچي و مريم بان‌پروري در شمارگان 1000 نسخه، 88 صفحه و بهاي 20 هزار ريال از سوي انتشارات ورزش به زودي منتشر و راهي بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط