یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱
«همراه با تكواندو» از اصفهان تا سراسر ايران

كتاب «همراه با تكواندو» از سوي انتشارات «علم‌آفرين» اصفهان به چاپ پنجم رسيد. آموزش فنون تكواندو از فرم يك تا فرم هشت همراه با تصوير، از جمله اهداف تاليف اين كتاب به شمار مي‌رود./

سيدمحمد نظام‌الدين، مدير مسوول انتشارات علم‌آفرين، در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن اعلام اين خبر عنوان داشت: كتاب «همراه با تكواندو» كه اثر جواد ابن‌يمين از مربيان تكواندوي اصفهان به شمار مي‌رود، همراه با ارايه تصاوير، توضيحات تفكيك شده و مرتبط به هر فرم (يك تا هشت) مي‌تواند كمك بسيار زيادي به ترويج اين ورزش كند. 

تصريح كرد: مولف در اين نوشتار سعي كرده با حذف موارد غيرضروري و پرداختن به مطالب مورد نياز ورزشكاران اين حوزه، از حجم كتاب كاسته، آن را به صورت منبعي كامل در اختيار هنرآموزان حرفه تكواندو قرار دهد.

نظام‌الدين ادامه داد: مولف در اين مجموعه آموزشي سعي دارد مخاطب را گام به گام با ضروريات آموزش تكواندو آشنا كند.

وي ادامه داد: با توجه به اين كه در اين اثر اجراي حركات تكواندو توسط قهرمانان مسابقات جهاني پومسه انجام شده، بنا براين حركات آموزشي ارايه شده در آن نيز مطابق با استانداردهاي فدراسيون جهاني تكواندو و از نظر فني از كيفيت مطلوبي برخوردارند.

چاپ پنجم كتاب «همراه با تكواندو» اثر جواد ابن‌يمين در شمارگان 2000 نسخه، 56 صفحه و بهاي 15 هزار ريال از سوي انتشارات «علم‌آفرين» اصفهان به زودي منتشر و راهي بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط