سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲
راه‌اندازی بخش نابینایان کتابخانه عمومی «ابن شهرآشوب» ساری

مسوول کتابخانه‌های شهرستان ساری از استان مازندران گفت: بخش نابینایان کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب که چندی پیش به اقلام مورد نیاز برای استفاده نابینایان از کتابخانه مجهز شد، اواخر مهرماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد.-

عبدالحسین باقری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بیان کرد: آماده‌سازی فضا و مناسب‌سازی بخش نابینایان کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب شهرستان ساری برای استفاده هرچه بهتر مراجعه‌کنندگان روشندل از فضا و منابع کتابخانه عمومی انجام شده است.

باقری افزود: عضوگیری و ثبت‌نام اعضا و تلاش برای جذب حداکثری آن‌ها در بخش نابینایان، از مهم‌ترین اقدامات این کتابخانه به شمار می‌آید که به تازگی آغاز شده و اکنون نیز در حال اجراست.

وی به آمار شش ماهه اول سال جاری کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری هم اشاره کرد و افزود: 67 هزار نفر در شش ماه نخست سال به این مراکز فرهنگی مراجعه کردند و 137 هزار جلد کتاب هم در این مدت به امانت رفت.

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری در پایان درباره وضعیت کتابخانه‌های فعال ساری گفت: دو کتابخانه عمومی در شهرستان فعالند و بیش از 12 هزار و 700 نفر هم در این کتابخانه‌ها عضوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط