چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان اردبیل فراخوان داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل گفت: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود.

علی واحد اظهار کرد: محورهای جشنواره پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی نرم افزارهای کاربردی کلیپ، موشن گرافیک و... پویانمایی، انیمیشن است.

وی افزود: علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت می توانند آثار خود را تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به به شماره تماس ۰۹۰۴۴۲۴۷۰۶۰ در پیام رسان های بله و ایتا ارسال کنند.

واحد با بیان اینکه این جشنواره در سطح ملی برگزار می شود، عنوان کرد: مرحله اول به صورت استانی است و آثار منتخب برای مرحله نهایی که در سطح کشور داوری می شود، ارسال خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، فضای مجازی را محیطی مناسب برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و بیان کرد: در عصر کنونی که هر روز به سرعت و راههای ارتباطات و اطلاع رسانی افزوده می شود، می‌توان با تولید نرم افزار و ایجاد سایت ها و کانال های مختلف فرهنگ دینی و اسلامی خود را به دیگران انتقال داد.

واحد ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا را از معیار های اصلی ارزیابی در جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها