چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
عنایت ویژه امین شعر انقلاب به یک شاعر

هنوز حلاوت آن دیدار از خاطرم نمی‌رود و خدا را به واسطه وجود نازنین رهبر ادیب انقلاب اسلامی شکرگزارم.

سرویس ادبیات خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) - حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد، شاعر انقلاب اسلامی؛ قبل از افطار میان جمع شاعران بودم که حضرت آقا اشاره کردند به من و مرا صدا زدند.

با شوق رفتم محضر مبارک ایشان و معظم له فرمودند «کتاب های جدید شما را خواندم. خیلی خیلی خوب بودند. کتاب امین شعرانقلاب را هم مشاهده کردم و از بذل محبت شما نسبت به بنده سپاسگزارم.»

بنده عرض کردم: می‌خواستم دو غزل منتشرنشده‌تان را در صورت صلاحدید برای انتشار در چاپ دوم کتاب امین شعر انقلاب با دستخط زیبای خودتان دراختیار من قرار دهید که پذیرفتند و بعد اضافه کردند «آقای انصاری‌نژاد شما الحمدلله هم پرکار هستید و هم موفق»

هنوز حلاوت آن دیدار از خاطرم نمی‌رود و خدا را به واسطه وجود نازنین رهبر ادیب انقلاب اسلامی شکرگزارم. ان شاءالله همواره بتوانیم در عمل به فرامین معظم له در باب شعر و نکات ارزنده‌ای که خطاب به شاعران می‌فرمایند، ثابت‌قدم باشیم و همواره توفیق دیدار حضرت ماه را داشته باشیم.

به گزارش ایبنا، در آیین نکوداشت این شاعر که سال ۱۴۰۰ در موسسه اوج برگزار شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی فرمودند: «آقای انصاری‌نژاد خوب شعر می‌گوید، بسیار خوب شعر می‌گوید و در آینده قابلیت بهتر شدن را دارد.»

پیش‌تر نیز مقام معظم رهبری چندین بار شعر وی را مورد تحسین قرار داده بودند که از جمله آنها زمانی است که در دیداری به محمدمهدی عبداللهی، شاعر و پژوهشگر شعر آیینی فرموده بودند: «حال ایشان چطور است؟ من آقای انصاری‌نژاد را خوب می‌شناسم و کارهای ایشان بسیار خوب است، به ایشان سلام بنده را برسانید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها