جمعه ۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
كتاب، محور كارگاه‌هاي آموزشي آكادمي ملي المپيك

كارگاه آموزشي «مكمل‌هاي ارگوژنيك» با ارايه منابع مکتوب روز جهان از سوي استادان اين كارگاه، در مركز پزشكي آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كارگاه با هدف افزايش مهارت علوم ورزشي مربيان و ورزشكاران براي بهره‌مندي از مكمل‌هاي غذايي ارگوژنيك روز پنج شنبه، 19 خرداد ماه، برگزار مي‌شود.

دكتر مجتبي تقوي، مسوول مركز پزشكي ورزشي آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك، درباره چگونگي كاربرد كتاب در اين كارگاه گفت: از آنجايي كه هدف آكادمي ملي المپيك افزايش مهارت مخاطبان است، در اين کارگاه به ارايه كتاب‌ها، مقالات و جزوات كاربردي در حوزه كارگاه مورد نظر خواهيم پرداخت.

وي ضمن بيان اين كه منابع ارايه شده در كارگاه‌هاي آموزشي متنوع و كاربردي خواهند بود، تاكيد كرد:‌ در هر يك از كارگاه‌هاي آموزشي كه از سوي آكادمي ملي المپيك برگزار خواهد شد، با توجه به استاداني كه به تدريس مي‌پردازند، منابع گوناگون با نظر آن‌ها ارايه خواهد شد.

علاقه‌مندان به شركت در اين كارگاه مي‌توانند به نشاني اينترنتي www.olympicacademy.ir مراجعه کنند و از شرايط ثبت‌نام در اين كارگاه اطلاع يابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط