یکشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۵
راهنمايي براي آزمايشگاه‌هاي فيزيولوژي در راه است

عضو هيات علمي دانشكده تربيت‌بدني و علوم ورزشي دانشگاه اصفهان از ترجمه كتاب دو جلدي راهنماي «آزمايشگاه كينانتروپومتري و فيزيولوژي ورزشي» و چاپ آن تا پايان سال خبر داد._

دكتر وازگن ميناسيان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) اظهار كرد: اين كتاب دو جلدي اثر «توماس و تام ريلي» و «راجر استون» است كه از بزرگان فيزيولوژي كشور انگلستان و جهانند و مي‌تواند بيش از هر كتاب ديگري در اين زمينه به دانشجويان مقطع كارشناسي‌ارشد و دكتري رشته فيزيولوژي كمك كند.

وي افزود: اين كتاب ‌اكنون در پژوهشكده تربيت‌بدني و علوم ورزشي در دست داوري است و در صورت كسب راي مثبت براي چاپ تا پايان سال منتشر خواهد شد و در صورت عدم كسب راي مثبت آن را براي چاپ به نشر‌هاي خصوصي خواهيم سپرد.

اين اثر نخستين بار سال 1996 از سوي نشر انگليسي «E & FN SPON » منتشر و در سراسر جهان عرضه شد. پس از آن براي بار دوم، سال 2001 ويرايش و در 298 صفحه با بهاي 20 دلار از سوي نشر علمي راتلج منتشر شد و ويرايش پاياني آن سال 2009 از سوي همين نشر با بهاي 40 دلار، ارايه شد. اين اثر در دو جلد فعاليت‌هاي آزمايشگاه‌هاي فيزيولوژي ورزشي را بيان مي‌كند و مي‌‌تواند براي استادان، متخصصان و دانشجويان مقاطع كارشناسي‌ارشد و دكتري فيزيولوژي ورزشي اطلاعات كاربردي و موثري را عنوان كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط