دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶
برگزيدگان كتاب سال سپاه معرفي شدند

برگزیدگان هفتمين همايش انتخاب كتاب سال سپاه و پاسداران اهل قلم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم اختتامیه هفتمين همايش انتخاب كتاب سال سپاه و پاسداران اهل قلم صبح امروز (بيستم تير ماه 90) با حضور دکتر سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برگزار شد.

در این مراسم و به همت معاونت فرهنگي و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آثار برتر پاسداران اهل‌قلم در سال 1389 از میان 406 عنوان اثر از 221 نویسنده معرفی شدند.

داوران گروه "ادبيات و دفاع مقدس" كتاب های "كاش چشم‌هايش دروغ گفته باشند" نوشته محمد محمود نورآبادي، "غبار عطش" اثر ايوب پرند‌آور و "پوتين‌هاي ساق بلند" به قلم قاسم عباسي را به ترتيب به عنوان رتبه های اول تا سوم اين گروه معرفي كردند.

در گروه "اقتصادي و اجتماعي"، كتاب های "اصول الگوی مصرف اسلامی" نوشته عبدالله حاجي صادقی، "نفوذ اجتماعي" به قلم سام دليري و "جامعه‌شناسي فرهنگي" نوشته علي باقر نصرآبادي، رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

برگزیدگان اول تا سوم گروه "فني، مهندسي" در بخش تأليف، به ترتیب کتاب های "‏‫نکاتی در خصوص اجرای شمع‌های درجاریز" نوشته امير منصور عبداللهي، "موج‌شكن‌هاي توده سنگي" اثر مجتبي قنبريان و "عوامل شيميایي" نوشته حسين فخراييان و در بخش ترجمه، "طراحي و مهندسي تونل و شفت در سنگ" نوشته حسين صالح‌زاده، "روشنايي و نورپردازي در معماري" از محمد طلوع و "استاتيك" اثر سعيد محبوب مقدس بودند.

در گروه "سياسي ـ حقوقي"، كتاب های "دانشنامه صهيونيسم و اسرائيل" نوشته مجيد صفاتاج، "ديپلماسي رژيم حقوقي درياي خزر" اثر اميرعلي رعنايي و "پايگاه دشمن در ركن چهارم" نوشته الماس نصر دهزبری، به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم معرفی شدند.

گروه "پزشكي و پيراپزشكي" در بخش تأليف، كتاب های "Tourism medical information and guideline" نوشته مرتضي ایزدی، "راه تسخير علمي عالم" اثر مصطفي قانعي و "راهنمای پژوهشی دانشگاه" از سيد حسن سعادت را به عنوان رتبه های اول تا سوم و در بخش ترجمه،"اصول فيزيولوژي" نوشته سعادت‌الله هادي و "يوگادرماني" از رضا حشمت را به عنوان برگزیدگان اول و دوم معرفی کرد.

در گروه نظامي امنيتي" كتاب های "قدرت نرم ـ نبرد نامتقارن" نوشته ناصر شعباني، "اشرافیت اطلاعاتی" از هادي جمشيديان و "پدافند غيرعامل" از سيدجواد هاشمي فشاركي، رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در گروه "فرهنگي، اعتقادي" نیز از كتاب "انسان مطلوب" اثر نويسندگان مركز تحقيقات اسلامي در قم تقدير شد و رتبه های دوم و سوم این گروه را به ترتیب، کتاب های "نظام سياسي اسلام و رهبري دينی در عصر غيبت" از قدرت‌الله بهرامي و "درآمدي بر مديريت فرهنگي" نوشته علي محمد نائيني کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها