سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵
تجليل از معلم اخلاق و قرآن در فرهنگسراي ملل

فرهنگسرای ملل سومین آیین تجلیل از مفاخر شمیران را فردا(29 تير ماه) برگزار مي‌كند. در اين مراسم از دکتر سیدمحسن میرباقری، معلم قرآن و اخلاق، تجلیل خواهد شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه یک، علیرضا زند وکیلی، رییس فرهنگسرای ملل با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرهنگسرا از دكتر سيدمحسن میرباقری، دکترای تخصصی رشته علوم و قرآن و حدیث، به پاس بیش از چند دهه فعالیت در حوزه تدریس و تعلیم علوم قرآني قدرداني خواهد كرد.

وی ادامه داد: تدریس دروس معارف و الهیات، تدریس در دانشگاه‌های الزهرا(س)، علامه طباطبایی و شهید بهشتی، تدریس تفسیر برای استادان در دانشگاه شهید بهشتی، عضویت و شرکت در شورای معارف برخی شبکه‌های صدا و سیما، تدریس در دانشکده حدیث در آموزش مجازی تفسیر و کلام و ... از خدمات دكتر سيدمحسن میرباقری در حوزه دانشگاهی به شمار مي‌آيند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه یک افزود: کتاب‌هاي «موت و حیات در قرآن کریم»، «عالم ذر در قرآن کریم»، «نگاهی به جایگاه زن و مرد در قرآن کریم»، «آغاز و انجام انسان از دیدگاه قرآن»، «سرّ تاریخ در قرآن کریم»، «به رنگ محبوب»، «به رنگ آسمان»، «ظاهر قرآن و باطن قرآن»، «سیمای انسان مختار در قرآن کریم» از  جمله تالیفات اين معلم اخلاق و قرآن محسوب مي‌شوند.

زند وکیلی تصریح کرد: از افتخارات دكتر سيدمحسن ميرباقري مي‌توان به انتخاب وي به عنوان محقق ممتاز قرآنی (خادم قرآن) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن كريم، محقق برگزیده در سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و مدرس نمونه دانشگاه شهید رجایی اشاره كرد.

مراسم تجلیل از دکتر سیدمحسن میرباقری چهارشنبه(29 تیرماه)ساعت 18 با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری و شهرداری منطقه یک و برخي از قرآن‌پژوهان در فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، بوستان قیطریه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط