شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲
بهمن دری: باید برای خودکقایی صنعت کاغذ کشور تلاش کنیم

بهمن دری، معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی که به منظور شرکت در نخستين همایش معاونان و کارشناسان امورفرهنگی اداره هاي کل ارشاد استان‌ها به مازندارن سفر کرده بود، در بازدیدي از کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران از توانمندی این مجتمع و ارتقای فعالیت‌های تولیدی در مقابله با تحریم کشورهای غربی تقدیر و تشکر کرد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید مدیرکل ارشاد مازندارن و سرپرست دفتر امورچاپ معاونت فرهنگی وزارت ارشاد٬ بهمن دری را همراهی کردند. مدیران این مجتمع صنعتی نیز گزارشی از روند فعالیت‌ها و اقدامات این کارخانه ارايه کردند. 

دری با توجه به توانمندی نیروهای داخلی و وجود پتانسیل ارتقای ظرفیت تولید٬ خواستار افزایش تولیدات سالیانه این کارخانه شد و افزود: باید برای خودکفایی در تامین کاغذ روزنامه‌های کشور تلاش کنیم.

وی همچنین از پیگیری حمایت‌های قانونی از این مجتمع ملی در هیات دولت خبر داد و گفت: قطعا موضوع حمایت‌های قانونی از این کارخانه را بطور جدی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات دولت پی خواهیم گرفت. 

کارخانه صنایع چوب مازندارن در حال حاضر با ظرفیت تولید سالیانه 175 هزار تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر، 50 درصد از نیاز کشور را مرتفع می‌كند. 

معاون امورفرهنگی همچنین در این بازدید دوساعته بر اهتمام دولت در آماده‌سازی بسترهای لازم برای خودکفایی با بهرگیری از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: امیدواریم شاهد بهره برداری کامل از توان و ظرفیت داخلی و خودکفایی در عرصه کاغذ باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط