چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
تقويت فعاليت اورژانس در نمايشگاه قرآن كريم

مدير كميته رفاهي نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از راه‌اندازي نخستين مركز اورژانس در داخل شبستان مصلاي امام خميني(ره) خبر داد و گفت: اين مركز به تمام امكانات درماني و پزشكي مجهز است و با هدف ارايه خدمات درماني فوري به بازديدكنندگان داخل شبستان تاسيس شده است.

سيداحمد موسوي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار كرد: علاوه بر استقرار مركز اورژانس در داخل شبستان و حضور يك پزشك متخصص و يك پزشك عمومي در اين مركز با هدف ارايه خدمات درماني به بازديدكنندگان، دو دستگاه خودروي «آمبولانس» نيز در فضاي بيروني مصلاي امام خميني(ره) روبه‌روي شبستان مستقرند.

وي ادامه داد: همچنين در داخل شبستان، يك دستگاه «موتورلاس»(آمبولانس موتوري) مستقر است تا در مواقع ضروري و تا رسيدن پزشك متخصص بر بالين بيمار، امدادگران با استفاده از اين دستگاه كه دو جعبه كمك‌هاي اوليه را به همراه دارد، بتوانند كمك‌هاي مقدماتي را ارايه دهند.

مدير كميته رفاهي نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم افزود: با توجه به هماهنگي‌هاي صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشكي، در صورتي كه بيمار با استفاده از امكانات درماني موجود در نمايشگاه قرآن درمان نشود، به بيمارستان‌هاي تحت پوشش اين دانشگاه ارجاع داده خواهد شد. بيمارستان‌هاي طالقاني، امام حسين(ع)، شهيد اختري و شريعتي از جمله اين بيمارستان‌ها به شمار مي‌آيند.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از پنج‌شنبه(6 مرداد) تا جمعه(4 شهريور) در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط